Меню

Питання-відповідь

Доставка

Де моє замовлення?

Ми знаємо, що ви бажаєте отримати замовлення максимально швидко і повідомляємо вам кожен етап:

1. Упаковка: вам прийде повідомлення, коли замовлення буде відправлено на комплектацію.

2. Доставка: ви отримаєте лист і смс на номер телефону з ТТН для відстеження, коли замовлення буде передано в транспортну компанію. Немає листа? Будь ласка, перевірте папку «Спам».

3. Вручення:

- при кур'єрській доставці: ви отримаєте смс, коли замовлення приїде у ваше місто. Це означає, що скоро з вами зв'яжеться кур'єр.

- при доставці в відділення: ви отримаєте смс, коли замовлення надійде в пункт видачі.

Повідомлення про доставку відправляє служба транспортної компанії.

Куди ми доставляємо замовлення?

Ми здійснюємо доставку по всьому світу.

Відправка по Україні здійснюється транспортною компанією Нова Пошта. Вартість доставки визначається компанією Нова Пошта згідно з тарифами в залежності від міста та способу отримання. Відправка товару здійснюється з міста Дніпро, кур'єрський забір (додатково оплачується до тарифу доставки) Термін доставки 2-4 дні в залежності від міста та обраного способу отримання. Більш точні терміни доставки можна розрахувати за посиланням https://novaposhta.ua/ru/onlineorder/estimatedate.

Всі витрати за доставку оплачує одержувач при отриманні посилки.

У вас є примірка?

Так, ви можете приміряти одяг і взуття в мережі наших магазинів в Дніпрі за адресою

-вул. Січових Стрільців 3А

-вул. Яворницького 6.

У кожній картці товару ви знайдете інформацію про наявність в роздрібних магазинах.

Мені не прийшов номер ТТН. Що робити?

Перевірте, будь ласка, папку "Спам". Якщо немає листа - напишіть нам в будь-якому чаті, і ми вам допоможемо вирішити питання.

Товари

Як обрати розмір?

Дуже просто, вам необхідно правильно себе виміряти:

1. Обхват грудей

Вимірюється по найбільш виступаючим точкам.

2. Обхват талії

Природна лінія талії вимірюється в найвужчому місці.

3. Обхват стегон

Вимірюється горизонтально підлозі по найбільш виступаючим точкам сідниць.

4. ДОВЖИНА ПО ВНУТРІШНЬОМУ ШВУ

Це замір внутрішньої сторони штанини, від промежини до передбачуваного низу брюк. Даний замір можна виміряти так: візьміть штани, які на вас добре сидять, розкладіть їх на рівній поверхні і заміряйте внутрішній шов.

5. ДОВЖИНА ПО ЗОВНІШНЬОМУ ШВУ

Це замір зовнішньої сторони штанини, від верхнього краю брюк до низу вироба. Даний замір можна виміряти так: візьміть штани які на вас добре сидять, з такою ж посадкою на талії, як штани, які ви плануєте купити. Розправте, складіть вдвічі і розкладіть на горизонтальній поверхні. Замір проводиться по зовнішньому шву вироба, включаючи ширину пояса.

Отримані виміри необхідно підставити в розмірну таблицю і обрати відповідний розмір.

Якщо виникли труднощі з вибором розміру, напишіть нам в будь-який чат на сайті і наші менеджери допоможуть вам з вибором.

Що робити, якщо товар не підійшов?

Ви завжди можете обміняти товар, який з будь-яких причин вам не підійшов, протягом 14 днів з моменту отримання, якщо збережено його товарний вигляд, упаковка, цілісність захисної стрічки, етикетка і товарна накладна. Якщо ви вирішили повернути товар, це можна зробити згідно з умовами Повернення та обміну. Звертаємо вашу увагу, що відповідно до законодавства України поверненню не підлягають: корсетні товари, білизна, купальники і панчішно-шкарпеткові вироби.

Як доглядати за одягом?

Щоб зменшити знос в процесі прання використовуйте щадний режим прання з температурою не вище 40 градусів з програмою делікатного віджиму. Делікатний віджим скорочує утворення катишків, що допомагає зберегти одяг в чудовому вигляді. Для верхнього одягу і делікатних тканин ми рекомендуємо скористатися професійною хімічною чисткою.

Якщо у вас виникнуть питання по догляду - напишіть нам в будь-який з зручних месенджерів, зазначених на сайті.

Оформлення замовлень

Змінити замовлення?

Напишіть нам в будь-який чат на сайті або зв'яжіться з менеджером по телефону.

Увага! Змінити замовлення можна до тих пір, поки ми не відправимо його на упаковку.

Скасувати замовлення?

Напишіть нам в будь-який чат на сайті або зв'яжіться з менеджером по телефону.

У разі, якщо замовлення було вам відправлений, ви можете повернути після отримання заповнивши онлайн заяву на повернення.

Повернення товару оплачує відправник.

У мене є промо-код. Як його використовувати?

Введіть назву промо-коду в поле "промо-код", при оформленні замовлення на сайті. Знижка застосовується автоматично.

Увага! В одному замовленні можна використовувати тільки один промо-код.

Промо-код використовується одноразово та не поширюється при оплаті сертифікатом.

Правила використання подарункового сертифікату

Подарунковий сертифікат можна використовувати у будь-якому магазині роздрібної мережі FLOW та в інтернет-магазині.

При оформленні замовлення на сайті введіть штрих-код у поле "сертифікат".

Загальна інформація:

- Номінал сертифікату вказано в гривнях.
- Сертифікат не підлягає поверненню та обміну на грошовий еквівалент.
- Сертифікат використовується одноразово.
- Якщо сума чека перевищує номінал сертифікату – необхідно доплатити різницю, але якщо сума чека менша від номіналу – залишок не повертається.
- Термін дії сертифікату необмежений.

Оплата

Як оплатити?

Банківською картою на сайті. До оплати приймаються: будь-які банківські карти. Також, ви можете оплатити замовлення за допомогою: Google Pay, Apple Pay.

Увага! Ми НЕ приймаємо оплату готівкою. Замовлення відправляємо тільки по 100% оплаті.

З якої причини кредитна карта може бути відхилена?

Ваша кредитна карта може бути відхилена по одній з наступних причин:

- Термін дії картки може закінчитися: перевірте, чи не минув термін дії карти.

- Можливо, було досягнуто ліміт інтернет оплати: запитайте у своєму банку, чи не перевищена максимальна сума, дозволена для здійснення онлайн покупок по даній картці.

- Можливо, якісь із введених даних є неправильними: необхідно упевнитися в тому, що ви правильно заповнили всі необхідні поля.

Чи можу я оплатити готівкою при доставці?

Оплата готівкою недоступна.

Оплата податків і зборів?

Покупець несе відповідальність за сплату будь-якого ПДВ, митних зборів і пов'язаних зборів, які можуть застосовуватися до його замовлення при доставці. Якщо ваше замовлення відправляється за межі ЄС, вам може знадобитися сплатити ПДВ, митні збори та інші збори, щоб отримати ваше замовлення. Якщо ви не сплатите витрати негайно, доставка вашого замовлення може бути затримана.

На жаль, ми не контролюємо ці збори і не можемо сказати вам, які будуть витрати. Ми рекомендуємо зв'язатися з вашою місцевою митницею для отримання інформації про поточні витрати, перш ніж робити замовлення, щоб уникнути непередбачених витрат.

Якщо з будь-якої причини ви не сплачуєте імпорт або мито, ми маємо право стягувати з вас плату за будь-які додаткові витрати, які можуть бути стягнуті з нас через це. Після оплати ваше замовлення буде доставлено вам.

Повернення та обмін

Оформити Обмін?

Якщо вам не підійшла куплена річ за розміром, ви можете обміняти її на інший розмір за умови, що він є в наявності. В цьому випадку, обмін проводиться за вартістю діючої на момент покупки.

Якщо куплена вами річ не підійшла або не сподобалася, ви можете обміняти її на будь-який інший виріб з нашого сайту з доплатою або з поверненням різниці у вартості.

Ви можете оформити обмін на будь-який інший товар з нашого сайту протягом 14 днів з моменту отримання замовлення!

Для цього: необхідно оформити нове замовлення, не сплачуйте його, в коментарі вкажіть "Обмін" - Наші менеджери зв'яжуться з вами і допоможуть все оформити економлячи Ваш час.

Умови:

-Товар повинен бути придбаний на сайті FLOW.

-Товар повинен знаходитися в ідеальному стані (не був у вжитку, не піддавався пранню і не подавався підшиву по фігурі, містить внутрішні етикетки і ярлики).

-Наявність товарного чека.

При використанні промо-коду та при оплаті сертифікатом обмін товару заборонено.

Всі витрати по доставки оплачує покупець.

Повернення товару належної якості

Ви можете повернути товар, куплений в інтернет магазині Flow, якщо він Вам не підійшов, протягом 14 календарних днів, з моменту отримання замовлення.

Крім товару, який по Законодавству України не підлягає поверненню, а саме: корсетні вироби, купальники, білизна і шкарпетково-панчішні вироби.

Всі витрати за доставку оплачує покупець.

Яку адресу вказати при відправці повернення?

Повернення по Україні відправляються ТК «Нова Пошта», всі витрати оплачує відправник.

Дані для відправки:

Дніпро, вул. Яворницького, 6 Flow

ФОП Матвієнко О.М.

Інн 2592500541

+380675685459

Чи отримали ви моє повернення?

Ми проінформуємо вас по e-mail, коли отримаємо і перевіримо повернення на складі. Зазвичай це займає не більше 48 годин. Якщо ви побачили, що повернення доставлено, але листи не надійшов, переконайтеся що:

1. Минуло 48 годин.

2. Листа немає в папці "Спам"

Якщо ви не отримали від нас листа, а терміни вийшли, будь ласка зв'яжіться з нами в будь-якому чаті на сайті і ми допоможемо вам вирішити питання.

Коли будуть отримані гроші за повернений товар?

Після схвалення повернення, ви отримаєте кошти за допомогою того ж способу, який ви використовували при покупці. Пам'ятайте, що час, необхідний для повернення грошових коштів на ваш рахунок, завжди залежить від вашого банку і може досягати до 30 календарних днів.

Зверніть увагу, що якщо ви запитуєте повернення коштів за товар, за який ви заплатили мито, ми не можемо повернути мито, так як ми не стягуємо його.

Які товари не підлягають поверненню?

До товарів належної якості, що не підлягають поверненню і (або) обміну відносяться: товари з категорії нижньої білизни (пов'язки, халати, пеньюар, труси-шорти, купальники, корсетні вироби, пеньюари, колготки, шкарпетки, панчохи).

Якщо ви не знайшли відповідь на своє питання, будемо раді допомогти

Задати питання

Не пропусти саме головне та отримуй від нас лише корисну інформацію,
наприклад, про знижки і ексклюзивні пропозиції.